Blizzard priniesol včera balance patch pre Heroes of the Storm. Niektoré úpravy boli očakávané, niektoré však naozaj prekvapili.
Jedným z prekvapení je nerf týkajúci sa Tychusa. Znížený dostrel tomuto hrdinovi celkom uškodí. Rovnako ako zmena jeho ikonického 13tkového talentu, ktorý teraz bude liečiť až po skončení schopnosti.
Vlastnosti
- Dosah základného útoku znížený z 5.5 na 4.5
Schopnosti
- Overkill (Q)
- Obnovenie schopnosti znížené z 15 na 13 sekúnd
- Cena znížená z 75 Many na 65 Many
- Commandeer Odin (R)
- Dosah útoku zvýšený z 8.8 na 9
Talenty
- Level 1
- Press the Advantage (E)
- Zvýšenie dosahu znížené z 1.9 na 1.5
- Trvanie znížené zo 4 na 3 sekundy
- Press the Advantage (E)
- Level 13
- That’s the Stuff! (Trait)
Nová funkčnosť:
- Minigun lieči Tychus o 100% z bonusového zranenia udeleného hrdinom potom ako táto schopnosť skončí.
-
- Neosteel Coating (Active)
- Zvýšené brnenie proti schopnostiam z 50 na 70
- Neosteel Coating (Active)
Zaujímavej, aj keď u väčšiny určite nevítanej zmeny sa dočkal Varian. Pre mnohých je táto zmena jeho pochovaním už aj v HotSku, nielen vo WoWku. Jedná sa o talent Warbringer, ktorý bol doteraz známy tým, že stunnoval. Odteraz už túto možnosť ponúkať nebude a po novom bude tento talent zvyšovať schopnosti Charge spomalenie o 85% z doterajších 75%. Talent Colossus Smash zvýši po novom svoj bonus na 100% zo 75%.
Schopnosti
- Charge (E)
- Obnovenie schopnosti znížené zo 14 na 12 sekúnd
- Colossus Smash (R)
- Bonusové zranenie zvýšené zo 75 na 100%
- Twin Blades of Fury (R)
- Znevýhodnenie zo zranenia zo základného útoku znížené z 25 na 20%
Talenty
- Level 4
- Warbringer (E)
- Teraz zvyšuje spomalenie z vlastnosti Charge zo 75% na 85%, avšak už tento talent nespôsobuje stun
- Warbringer (E)
- Level 13
- Juggernaut (E)
- Zrazenie znížené zo 6% na 5% z celkového maximálneho zdravia daného cieľa.
- Juggernaut (E)
Očakávaný nerf si odniesol tichý vrah posledných dní, Murky. A že si ich chudák žabák pribral dosť.
Vlastnosti
- Murkyho základné maximálne zdravie znížené zo 761 na 730
- Základná regenerácia zdravia znížená z 30.43 na 29.20
Schopnosti
- Slime (Q)
- Trvanie spomalenia znížené z 8 na 6 sekúnd
- Spomalenie schopnosti Slime znížené z 25 na 20%
- March of the Murlocs (R)
- Obnovenie schopnosti zvýšené z 80 na 110 sekúnd
Talenty
- Level 1
- Fishy Deal (Active)
- počet nahromadenia Bribe potrebného na prevzatie Mercenary zvýšené zo 7 na 8
- Maximálny počet nahromadenia zvýšený z 30 na 32
- Egg Hunt (Trait)
- Viditeľnosť Fake Eggs znižená o 1
- Fishy Deal (Active)
- Level 4
- Slime Time (Q)
- Spomalenie znížené z 35 na 30%
- Slime Time (Q)
- Level 7
- Slippery When Wet (E)
- Pohybový bonus zvýšený z 35 na 40%
- Time to Krill (Passive)
- Spomalenie znížené z 8 na 7%
- Slippery When Wet (E)
- Level 13
- Rejuvenating Bubble (E)
- Liečenie znížené z 50 na 40% maximálneho zdravia
- Rejuvenating Bubble (E)
Malej úpravy sa dočkala aj Support trieda.
Lucio a jeho liečenie dostanú malú úpravu.
Schopnosti
- Amp it Up (E)
- Healing Boost znížený z 16.5 na 15.5
Talenty
- Level 4
- Boombox (Active)
- Trvanie zvýšené z 20 na 30 sekúnd
- Party Mix (W)
- Bonusový dosah vlastnosti znížený z 25 na 20%
- Boombox (Active)
Zmeny sa dočkal aj Tassadar.
Talenty
- Level 1
- Khaydarin Resonance (Q)
- Nová funkčnosť:
- Quest: Regeneračné glóbusy garantujú dodatočných 50% many.
- Reward(1): Po vyzbieraní 15tich glóbusov sa zvýši hodnota Plasma Shield o 20%.
- Reward(2): Po vyzbieraní 30tich glóbusov sa zvýši trvanie Plasma Shield o 100%.
- Nová funkčnosť:
- Khaydarin Resonance (Q)
Nakoniec s očakávanou zmenou prišlo aj na Malfuriona.
Schopnosti
- Entangling Roots (E)
- Trvanie Root znížené z 1.5 na 1.25 sekúnd
- Twilight Dream (R)
- Regenerácia many znížená z 1.5 na 1.25
Talenty
- Level 16
- Tenacious Roots (E)
- Bonusové trvanie Root znížené z 0.5 na 0.25 sekúnd
Malého dodatku sa dočkala aj Misha a jej neskrotný Rexxar.
- Po novom bude mať Misha vizuálny indikátor dosahu, kam nám môže až utiecť – keďže Misha je na uzde.
- Can now issue Misha commands outside of her leash range. Misha will run to the edge of her range and leash if she attempts to go beyond. ( Malo by sa dať ovládať Mishu aj mimo dosahu jej uzdy, avšak bude schopná utiecť len do dosahu uzdy. Čo však prakticky táto zmena bude robiť uvídime až v realite)
Toľko k novým úpravám. Niektorí sa potešia, iných tieto zmeny určite neuspokoja. Osobne som zvedavý na Variana a Murkyho. Títo hrdinovia si za poslednú dobu užili veľa pozornosti. Aj keď zobrať Varianovi základ jediného schopného a využiteľného buildu asi spraví veľa. Bude to jeho koniec rovnako ako tomu bolo vo World of Warcraft – Legion ? Necháme sa prekvapiť.