Tento patch sa po dlhej dobe chytil viacerých hrdinov. Tak si ho poďme zosumarizovať.
Alarak
Talenty
- Level 4
- Negatively Charged (E)
- Bonus poškodenia sa zvýšil z 3 na 5%
- Negatively Charged (E)
- Level 13
- Blade of the Highlord (Passive)
- Bonus Sadism sa zvýšil zo 6 na 7%. Cap sa zvýšil z 30 na 35%
- Blade of the Highlord (Passive)
Illidan
Vlastnosti
- The Hunt (R)
- Obnovenie sa zvýšilo zo 60 na 100 sekúnd
Kerrigan
Vlastnosti
- Ravage (Q)
- Poškodenie sa znížilo z 228 na 210
- Impaling Blades (W)
- Zvýšené poškodenie z 251 na 261
- Primal Grasp (E)
- Zvýšené poškodenie z 110 na 114
Talenty
- Level 1
- Energizing Grasp (E)
- Odstránený
- Energizing Grasp (E)
- Level 7
- Adaptation (Q)
- Odstránený
- Adaptation (Q)
Butcher
Štatistiky
- Poškodenie základného útoku sa znížilo zo 130 na 125
Vlastnosti
- Fresh Meat (Trait)
- Mäso získané zo zabitia hrdinov je znížené z 25 na 20
- Mäso stratené po smrti zvýšené z 10 na 15
Talenty
- Level 7
- Insatiable Blade (W)
- Pridaná funkcionalita:
- Odstránené bonusové liečenie
- Zvýšený bonus za pohybovú rýchlosť z 20 na 25%
- Pridaná funkcionalita:
- Victuals (Passive)
- Liečba sa zvýšila zo 4 na 5% za každú smrť miniona
- Insatiable Blade (W)
- Level 13
- Crippling Slam (Q)
- Doba trvania bonusu sa zvýšila z 25 na 30%
- Crippling Slam (Q)
- Level 16
- Enraged (Passive)
- Armor bonus sa znížil z 25 na 15
- Enraged (Passive)
Thrall
Vlastnosti
- Chain Lightning (Q)
- Mana náklady sa znížili z 45 na 40
Talenty
- Level 1
- Crash Lightning (Q)
- Zranenie na stack sa zvýšilo z 10 na 12
- Rolling Thunder (Q)
- Návratnosť many za útok sa zvýšilo z 12 na 15
- Crash Lightning (Q)
- Level 4
- Mana Tide (Trait)
- Návratnosť many sa znížila z 20 na 15
- Mana Tide (Trait)
- Level 16
- Thunderstorm (Q)
- Pridaná funkcionalita:
- Poškodenie od poslednej Odmeny(Questu) teraz platí aj pre Chain Lightning preskočenia
- Pridaná funkcionalita:
- Thunderstorm (Q)
Zul’jin
Talenty
- Level 1
- Boneslicer (Q)
- Bonusové poškodenie sa zvýšilo z 20 na 30%
- Boneslicer (Q)
Xul
Vlastnosti
- Raise Skeleton (Trait)
- Zdravie kostlivcov sa znížilo zo 270 na 240
- Skeletal Mages (R)
- Obnovenie vlasnosti zvýšené z 70 na 90 sekúnd
Talents
- Level 7
- Trag’Oul’s Essence (Trait)
- Liečenie znížené z 1% na 0.5% za každý základný útok Kostlivca
- Návratnosť many zvýšená z 0.4% na 0.5% za každý základný útok Kostlivca
- Trag’Oul’s Essence (Trait)
- Level 13
- Echoes of Death (Q)
- Poškodenie Spectral Scythe sa znížilo zo 70% na 60%
- Echoes of Death (Q)
Zagara
Talenty
- Level 16
- Mutalisk (W)
- Trvanie znížené zo 45 na 30 sekúnd
- Mutalisk (W)
Auriel
Vlastnosti
- Bestow Hope (D)
- Pomer generovania Hope z trafenia hrdinov sa zvýšil zo 40% na 50%
- Sacred Sweep (Q)
- Vonkajšie zranenie znížené z 80 na 60
- Stredové zranenie zvýšené zo 160 na 180
- Detainment Strike (E)
- Počiatočné poškodenie sa znížilo zo 115 na 58
- Poškodenie z omráčenia(Stun) sa zvýšilo zo 115 na 174
- Resurrect (R)
- Obnovenie vlastnosti znížené zo 120 na 100 sekúnd
Talenty
- Level 7
- Bursting Light (W)
- Odstránený
- Bursting Light (W)
Lúcio
Štatistiky
- Maximálne základné Zdravie zvýšené z 1380 na 1518
- Obnova Zdravia zvýšená z 2.86 na 3.16
Tassadar
Štatistiky
- Poškodenie základného útoku znižené z 15 na 14
- Maximálne základné Zdravie znížené z 1426 na 1355
- Obnova Zdravia znížená z 2.97 na 2.8
Talenty
- Level 1
- Khaydarin Resonance (Passive)
- Bonusová mana z Regen Globes zvýšená z 50% na 100%
- Khaydarin Resonance (Passive)
Tyrande
Talenty
- Level 4
- Celestial Attunement (Q)
- Pridaná funkcionalita:
- Teraz taktiež odstraňuje Silence
- Pridaná funkcionalita:
- Kaldorei Resistance
- Zásobníky Spell Armor sa zmenšili zo 4 na 3
- Celestial Attunement (Q)
- Level 13
- Empower (W)
- Pridaná funkcionalita:
- Taktiež znižuje obnovenie vlastnosti Sentinel o 4 sekundy
- Pridaná funkcionalita:
- Harsh Moonlight (W)
- Spomalenie znížené z 30% na 25%
- Zníženie poškodenia z 30% na 25%
- Empower (W)
Uther
Vlastnosti
- Eternal Vanguard (Trait)
- Armor za liečenie spojencov so základnými vlastnosťami znížený z 25 na 15
- Holy Light (Q)
- Liečenie zvýšené z 360 na 380
- Samo liečenie zvýšené zo 180 na 190
- Holy Radiance (W)
- Liečenie a poškodenie zvýšené zo 160 na 185
Talenty
- Level 1
- Wave of Light (W)
- Dĺžka trvania bonusu na Armor potrebný na dokončenie Questu sa znížila z 1 na 0,5 sekundy
- Návratnosť many znížená z 8 na 5 za trafenie hrdinu
- Wave of Light (W)
- Level 4
- Holy Fire (Passive)
- Poškodenie za sekundu znížené zo 16 na 14
- Holy Fire (Passive)
Chen
Štatistiky
- Maximálne základné Zdravie znížené z 2550 na 2473
- Obnova Zdravia znížená z 5.31 na 5.15
Talenty
- Level 7
- Refreshing Elixir (Passive)
- Odstránený
- Purifying Brew (Passive)
- Presunutý z Levelu 20
- Obnovenie vlastnosti zvýšené z 10 na 45 sekúnd
- Refreshing Elixir (Passive)
- Level 16
- Flying Leap (Q)
- Bonusová vzdialenosť znížená z 20% na 15%
- Flying Leap (Q)
Garrosh
Vlastnosti
- Warlord’s Challenge (R)
- Trvanie Taunt zvýšené z 1.5 na 2 sekundy
Talenty
- Level 1
- Unrivaled Strength (E)
- Zvýšený dosah hodenia z 20% na 30% a bonusové poškodenie zo 100% na 125%
- Unrivaled Strength (E)
- Level 4
- In for the Kill (W)
- Zvýšené bonusové poškodenie zo 60% na 70%
- In for the Kill (W)
- Level 7
- Into the Fray (Active)
- Už nebude stáť manu
- Into the Fray (Active)
Opravy chýb
- Auriel: Znovuzrodenie(Ressurect) Uthera pred vyčerpaním Eternal Vanguard už viac nebráni tomu, aby sa oživil.
- Cassia: Čarovanie Fend na cieľ, ktorý je blízko steny, už nebude spôsobovať neúmyselné smerovanie tejto vlastnosti
- Genji: Opravená záležitosť, ktorá zabraňovala útokom pevností od spomalenia rýchlosti pohybu a útoku Genjiho, ak použil Dodge.
- Kharazim: Opravený problém, ktorý by mohol zapríčiniť, že Kharazim po vyčarovaní Radiant Dash sa premiestnil na neočakávané miesta.
- Tassadar: Opravená záležitosť, ktorá spôsobuje niektoré efekty modifikátora rýchlosti útoku, ako je napríklad Xulov Cursed Strikes, aby pretrvávali na neurčito, ak efekt vypršal počas Dimensional Shift
- Tychus: In the Rhythm Talent bude teraz správne zobrazovať Quest progres v Score Screen Talentovom okne.
Bolo tých zmien požehnane. Verím, že sú to dobré zmeny a trochu upravia terajšiu métu.
Čo na to všetko hovoríte? Sú to prijateľné zmeny? Zaujal vás nový hrdina a všetko okolo neho? Neváhajte sa so svojím názorom podeliť na Facebooku a vidíme sa čoskoro.